Hvorfor en indsamling agentur er din lille virksomhed bedste ven

By | juli 26, 2019

Udtrykket “indsamling agentur” sætte dig på kanten? Hvis du ligesom mange ejere af små virksomheder, kunne bjerget af gæld du akkumuleret under opstart har været nok til at gøre du bekymre dig om inkassobureauer, hver gang du svarede telefonen. Men dine følelser mod inkassobureauer i sidste ende kommer til at ændre, hvis de ikke allerede har gjort.
Ingen ønsker at ansætte en lille virksomhed inkasso, men det er en trist realitet forretningsmetoder, der ikke hver kunde føler behov for at betale, eller har mulighed for at betale på én gang.
Hvis du ønsker at bo i erhvervslivet, skal du indsamle penge. Når rykkerne mest høflige og ikke så høflige at betale lykkedes, skal du begynde at få alvorlige, hvilket betyder, at gå til et agentur.
Inkasso service: Flere fordele end omkostninger
Professionel indsamling agentur tjenester vil sikkert koste mere end bare at skrive breve krævende dine penge tilbage. Men mængden penge du vil indsamle, for ikke for at nævne den tid du sparer, vil mere end betale det tilbage. Faktisk, kan når man tænker timeløn af dine medarbejdere, eller du selv, samling agenturernes gebyrer virkelig være ganske lejlighedskøb.
Lad os sige du har en assistent din virksomhed betaler $10/time, effektivt koster din business $15 i timen, når du tæller i beskæftigelse skatter, fordele og overhead af dit kontor. Du ville være heldige, hvis denne assistent brugte bare fem timer samlede på hver gæld, og formået at indsamle halvdelen af dem. Men du ville have sunket $150 i hver vellykket samling. Plus, er der mulighed for omkostninger: $150 værd af tid, du ikke har brugt i voksende din virksomhed. Så de nettotab er $300, og sandsynligvis mere hvis du er en rentabel forretning, der får en god forrentning af din folks tid.
Men hvis du henvise din forfaldne gæld til en samling agentur for $75 hver, og de samler tre fjerdedele af dem, du har investeret kun $100 per gæld indsamlet. Når du faktor i alle penge fra alle gæld agenturet indsamlet for dig, at du ikke kunne have indsamlet på din egen, er afkastet af investeringerne enorm. Der ikke engang tælle de gemte offeromkostninger, eller alle de stress du sparer dig selv og dine medarbejdere.
I sidste ende din lille virksomhed har til at fokusere på at gøre, hvad der bringer penge: din kerneforretning. Efterlad din skat til din revisor, din office reparationer til din bygning manager, og dine samlinger til din lille virksomhed inkasso.
Hvis du har en lille virksomhed, medicinsk praksis eller facilitet, og du har kunder, klienter eller patienter, der ikke betaler du i din angivne vilkår – skal du muligvis tjenestegrene af en lille virksomhed indsamling agentur.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *