Kontrakt rengøringsmidler-rejse at udvide

By | april 2, 2019

Størstedelen af kontrakten rengøring virksomheder er små ‘mands band’ outfits, der giver grundlæggende rengøring til et begrænset antal kunder inden for et forholdsvis begrænset område. Dette er fint, medmindre du ønsker at gøre rigtige penge og fortsat voksende og udvide. Hvis du begrænser dig selv til en lille lokalitet og operere alene har du et begrænset antal potentielle kunder. Hvis du vil være ude forrest del af konkurrencen og udfordre de store aktører i rengøring forretning skal derefter du være parat til at udvide din horisont.

Meget af din konkurrence bliver disse lille rengøring selskaber der, fordi de har begrænset generalomkostninger vil være i stand til at underbyde du. Men ved omhyggelig marketing kan du sætte dig selv foran disse og få dig selv erkendt før dem. Hvordan at markedsføre dig selv med succes er blevet dækket i tidligere artikler. Efter at have slået ud for konkurrence af din omhyggeligt planlagt markedsføring strategi vil du stadig begrænse din vækstpotentiale hvis du ikke udvide dit område af dækning.

En planlagt velforvaltet ekspansion er vanskeligt at opnå inden for rengøring. Når du begynder at annoncere dine tjenester uden for din umiddelbare område du har ingen idé om, hvad svaret vil være og den gyldne regel er at aldrig slå ned arbejde fordi den potentielle kunde bliver aldrig nogensinde vender tilbage til dig hvis du slår dem væk. Derfor skal du acceptere de fleste af det arbejde, der kommer i og bekymre sig om, hvordan du kan håndtere det, når du har fået det.

I den indledende periode ekspansion ud af dit område, der vil naturligvis være en hel del af rejser og ekstra arbejde og du vil forestille mig, at der er bare ikke nok timer i dag til at klare alt det arbejde, du har taget på. Hvis du er fast besluttet på at opnå så du vil og når du har et par kontrakter er etableret i en anden lokalitet du altid kan ansætte andre til at passe dem. Det er kun den første hurdle, som du skal overvinde. At have gjort det i et eller to steder du kan derefter fortsætte med at udvide så vidt din vision vil tage dig. Dette er det et stort problem med franchising fordi som franchisetager du ikke udvide uden for dit udpegede område så du vil altid være begrænset. Tænke stort, act store og du vil gøre store ting til at ske. Synes små, restriktive og små ting vil ske, og du vil aldrig undslippe fra denne ‘lidenhed’.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *