Myten om den klæbrige væg

By | april 30, 2019

Lad mig kaste et par sætninger på dig og se, hvis de lyder bekendt. Af den måde, skjule dine tanker fra mig, fordi jeg har tænkt mig at forsøge at læse dine tanker og gætter dit svar.

Her går…

“Det er et tal spil. Jo flere mennesker du kontakt, jo mere du vil tilmelde dig.”

“Du fik at sende 50 magasiner/info packs hver måned. Du ikke seriøst hvis ikke du på en [Indsæt antal] autoship for [Indsæt værktøjsnavn].”

“Du kan støvtætte gennem 20 personer i et par timer. Spørg dem, hvis de er interesseret. Hvis ikke, gå videre til den næste person.”

“Bare send dem ud; disse værktøjer har en lang holdbarhed.”

Får billedet? Har du hørt, eller noget lignende før fra din upline? Vent… må ikke fortælle mig. Lad mig gætte. Hmmm… Jep, har du.

Dette er en tilgang, der er undervist af mange. Jeg kalder det den “smide mudder på væggen og se hvad pinde” tilgang. Jeg har prøvet det. Gæt hvad? Måske var det bare bad luck, men væggene jeg tog blev fremstillet af Teflon. Intet fast. Flere tusinde dollars senere og mine resultater zip var en spektakulær zero.

Hvorfor er det?

MLM rockstjerner fortælle som regel dig, “Dette er en million dollar tip.” Nå, hvad jeg er ved at fortælle dig er tusindvis af dollars besparelser tip. Så lyt op.

Folk er LIGEGLADE med om du og din vidunderlige mulighed. Til dem er du bare en anden en, der forsøger at trække dem ind i noget eller få din hånd ind i deres lommer.

At sende dem værktøjer, der beskriver hvordan vidunderlige din virksomhed og lejligheden er tjener kun ét formål. Det flytter lager og puster bank saldiene for de mennesker, der offentliggør værktøjerne. De elsker dig, lover jeg.

I anden enden af kæden, kan dine kundeemner sende værktøjet tilbage til dig hvis du var smart nok til at bede dem om at gøre dette. Ellers er de bare smide det i skraldespanden. Din købmand penge i papirkurven.

Jeg er kendt som en person, der netværk med andre netværk marketingfolk, bare for at skabe netværk.

Nogensinde så ofte blive jeg en email af nogen hvor jeg kan bogstaveligt talt billedet den nye distributør hoppe op og ned, råbte, “Se på min lejlighed! Kig på min lejlighed!”

Stakkels sjæl, hun har sandsynligvis sendt denne e-mail til hundredvis af mennesker. Hvorfor? Cuz hendes upline fortalte hende så. Hun kan have fået tilbage en håndfuld nej tak og hun har tilmeldt hovedtotalen for nul nye distributører eller produkt kunder for sin indsats.

Selv ved en mindsteløn, har hun tilbragt en frygtelig mængde i den tid det tog for at sende alle disse e-mails, især hvis hun ikke vidste om brevfletning.

Også, hvad hun ikke vidste var at hendes domæne sandsynligvis var tæt på at blive sortlistet som en oprindelsen af spam. Der ville sende alle hendes fremtidige e-mails direkte til mappen Uønsket post hvor hendes lejlighed kan gnide skuldre med større bryster, større sexlyst, gratis kreditkort, og alle de andre fantastiske tilbyder at vi alle ikke kan vente med at læse om hver dag.

Vent, jeg sidespring…

Hvad folk bekymrer sig om?

De bekymrer sig kun om deres liv. De bekymrer sig kun om deres udfordringer, om deres drømme, hvis de har nogen venstre og om deres ønsker, behov, og ikke ønsker.

Her er min “million dollar tip” til dig. Du spilder din tid pitche din mulighed for at mennesker, der er ligeglad. Tunge raket videnskab stuff. Duh.

Ikke engang tænke på at tale med nogen om din virksomhed, produkter eller mulighed for indtil du ved hvad personen ønsker, behov, eller ikke ønsker.

Når du ved det, kan du vise personen hvordan din virksomhed, produkter og muligheder kan give dem specifikt hvad de ønsker, har brug for eller ikke ønsker.

Så de vil pleje, de vil lytte, og de vil se.

“Vent,” du siger, “det lyder som en masse hårdt arbejde.” Nogensinde lagt mærke til ordet arbejde i netværk? Ja, network marketing er ikke anderledes end nogen anden virksomhed. Det tager en masse hårdt arbejde til at lykkes.

Jeg vil afsætte fremtidige nyhedsbreve til flere ideer og tråde, som jeg har nævnt her.

En sidste tanke, jeg ønsker at dele med dig. Altid huske, du ikke er beskæftiger sig med perspektiverne. Du ikke beskæftiger sig med fører. Du ikke beskæftiger sig med tal. Du ikke beskæftiger sig med poster på en liste.

Du har at gøre med mennesker. Behandle dem på den måde.

For at abonnere på nyhedsbrevet Street Smart MLM, besøge MLM nyhedsbrev | Rådgivning | Lykkes | Excel i MLM

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.